گوچی یک فروشگاه آنلاین، در حال ساخت دنیای مجازی خود بر روی The Sandbox Game است. در اینجا، آیتم‌های مد متاورس که توسط طراحان Gucci ایجاد شده‌اند، برای خرید، مالکیت و استفاده در تجربه سندباکس خود در دسترس مردم خواهد بود. Sandbox یک ارز متاورس مجازی است که در آن بازیکنان می توانند تجربیات مجازی خود را در بلاک چین اتریوم بسازند، مالکیت و کسب درآمد کنند.

طبق برخی منابع، گوچی مقدار نامعلومی از زمین را در سندباکس خریداری کرده است و یک تجربه مد تعاملی بر اساس Gucci Vault با همکاری The Sandbox ایجاد خواهد کرد. Gucci Vault به عنوان یک فضای آزمایشی طراحی شده توسط Alessandro Michele، مدیر خلاق Gucci، که شامل پروژه های متاورس این برند است، شناخته می شود. گوچی همچنین شامل پروژه های NFT این برند و سرور Discord آن است.

فروشگاه گوچی هیچ اطلاعات بیشتری در مورد متاورس ارائه نکرده است، اما در سرور Discord خود اعلام کرد که در حال کار بر روی ایجاد تجربیات همهجانبه برای The Sandbox است. این خانه مد لوکس ایتالیایی به شرکت‌هایی مانند آدیداس، وارنر موزیک و Bored Ape Yacht Club می‌پیوندد که دنیایی مجازی در Metaverse می‌سازد.

برای مشاهده جدیدترین اخبار متاورس در ارز بانو کلیک کنید.


منبع: ارز بانو